Cu cine aveti de-a face?

Scurta biografie

Ma numesc Ginel Bârgăoanu si sunt nascut in Bacau, in octombrie 1964.

Locuiesc in Bucuresti din 1984.

In 1990 am terminat cursurile facultatii TCM, sectia Masini-Unelte, din cadrul Politehnicii Bucuresti.

Muncesc din 1984, incepand cu meseria de lacatus mecanic.

Intre 1984 si 1994 am acumulat experienta tehnica, in constructii si instalatii, ca lacatus, tehnician devizier, inginer si sef de santier.

Incepand cu 1994 si pana azi, am acumulat, zilnic, expertiza in vanzari si management general.

Din martie 1998 si pana in august 2016, am ocupat pozitii de management si top management.

                 Din septembrie 2016, activez pe firmele proprii (consultanta pentru antreprenori si administrare imobile)

 

 

 

 

Avand in vedere ca am o experienta de 22 de ani in vanzari, mereu m-am intrebat: de ce ar cumpara un client de la mine? 

Recunosc ca au fost companii in care am activat, atat ca vanzator cat si ca manager, unde factorul diferentiator era, ori foarte greu identificabil, ori suficient de similar cu al altora, ori nepromovat in mediile potrivite.

Pentru mine, "pretul cel mai mic" n-a fost niciodata un factor diferentiator. Il recunosc, il accept, l-am promovat dar...am eu o vorba: "cu pretul cel mai mic, vinde si soacra-mea"!

Ca atare, ce ma recomanda:

  • Experienta aprofundata in management. Incepand din 1998, am ocupat functii de: director national vanzari, director comercial, country manager, director general, vicepresedinte fond de investitii. Am lucrat pentru 3 companii multinationale: Telemobil Romania, DNV Romania, Colas Group Romania. Am fost vicepresedinte la fondul de investitii American, Broadhurst Industrial Management (NCH Advisor) si am lucrat pentru 5 mari companii romanesti.
  • Detin certificari atestate (cu examene si diplome eliberate de companii de renume), cum ar fi: lead auditor (Lloyd's, UK), coordonator vanzari (Irecson, Romania), director general (CBC Romania),
  • Am recrutat, instruit, motivat si evaluat peste 120 de angajati de la entry-level pana la middle management. In felul asta mi-am construit o strategie de resurse umane adaptata managementului modern.
  • Am creat si implementat de-a lungul anilor: planuri de vanzari si planuri de dezvoltare departamentale, strategii de dezvoltare corporate si antreprenoriale, proceduri de lucru departamentale si sisteme globale de fluxuri de lucru pe intreaga companie. Stiu sa creez documente si sa le adaptez specificului organizatiei.
  • Sunt familiar si am cunostinte solide in a controla/conduce o afacere prin indicatori gen: EBITDA, cash-flow, reducerea costurilor, P&L (profit si pierdere), retentia angajatilor etc.
  • Am cunostinte capatate si exersate in domenii industriale cum ar fi: telecomunicatii, constructii (organizare de santier,  constructii industriale, instalatii, obiecte sanitare, bitum),  servicii de certificare sisteme de management (ISO 9000), vanzari auto, fonduri de investitii, horeca, management hotelier, tipografii.
  • Mi-am creat propria metodologie de consultanta, combinand experienta acumulata cu concepte renumite insusite la cursuri specializate si cu studiul individual asupra a ceea ce inseamna management antreprenorial. (http://bargaoanu.ro/metodologia/)
  • La ultima evaluare aprofundata Kruger Appraisal System, facuta in Martie 2015, de catre CBC Romania, mi-au gasit ca am un IQ de 153. Asta inseamna ca am o inteligenta care-mi permite sa ma adaptez usor la personalitatile puternice ale ownerilor si ma ajuta sa inteleg mai usor diversitatea de domenii profesionale cu care intru in contact.
  • O competenta importanta in derularea cu succes a consultantei o reprezinta auditarea si diagnosticarea. In acest sens, am devenit Lead Auditor in 2003, certificat fiind de unul din liderii mondiali in sisteme de management: Lloyd's Register Quality Assurance din Marea Britanie. Am auditat companii de la 50 pana la 2000 de angajati.
  • Am cunostinte de Quality Management Systems (Sisteme de Management ale Calitatii), validate prin certificari, ceea ce m-a ajutat sa concep proceduri si instructiuni de lucru in toate companiile in care am lucrat. Am metoda verificata de realizare a acestora, am formulare-template, calibrate de-a lungul anilor si, mai ales, am invatat sa planific si sa controlez implementarea lor. Pot oferi, la cerere, un astfel de document spre studiu.
  • Am cunostinte de Business Process Management, ceea ce ma ajuta sa identific, sa ierarhizez si sa modelez, sub forma diagramatica, procesele dintr-o companie.