Oferta de servicii

Ginel Bârgăoanu - GB Systems Management SRL

A. Pentru afacerile antreprenoriale 

  1. Auditarea antreprenorului si a afacerii. Identificarea punctelor critice,
  2. Planificare proiectelor de consultanta aplicata,
  3. Proiectarea structurii organizationale a afacerii, adaptata cerintelor antreprenorului (organigrama),
  4. Identificarea proceselor afacerii si armonizarea acestora intr-un flux eficientizat,
  5. Conceperea si implementarea documentelor design-ului posturilor (fise de post specifice afacerii, profilurile posturilor, diagrama posturilor),
  6. Maparea fluxurilor de informatii si documente, intre departamente (reguli de lucru, modalitati de colaborare, forme de comunicare),
  7. Conceperea, redactarea si implementarea procedurilor operationale pe fiecare departament (general management, comercial/vanzari, marketing, tehnic/productie, achizitii, logistica, financiar-contabilitate, resurse umane),
  8. Conceperea si implementarea unui sistem de indicatori de performanta pentru fiecare post/functie,
  9. Conceperea si implementarea unui sistem de evaluare a performantei,
  10. Conceperea politicii de retentie si integrare organizationala,
  11. Imbunatatirea climatului organizational.

 

B. Pentru companii mari romanesti si multinationale:

  1. Bugetare,

  2. Politici de dezvoltare, diversificare,

  3. Optimizare indicatori financiari,

  4. Eficientizare EBITDA.

     

C. NOU! Pentru hoteluri - servicii de management hotelier 

  1. Crearea structurii organizatorice a hotelului (organigrama, nivelurile decizionale)
  2. Conceperea si implementarea procedurilor operationale pentru departamentele:
    1. Rezervari-vanzari,
    2. Receptie,
    3. Housekeeping,
    4. Food and beverages (restaurant),
    5. Bucatarie,
    6. Tehnic,
    7. Marketing-IT,
    8. Contabilitate,
  3. Conceperea si implementarea matricei decizionale, pe niveluri ierahice.
  4. Concepere si implementare strategii de dezvoltare a afacerii hoteliere.
    1. Politica de marketing,
    2. Plan de vanzari,
    3. Gestiune hoteliera,
    4. Consultanta in alegerea si implementarea folosirii software-ului hotelier.

D. NOU! Pentru asociatiile de proprietari - servicii de administrare imobile

  1. Administrare tehnica
  2. Contabilitate
  3. Casierie

 E. Pentru orice tip de afacere: Vanzari & Comercial & Marketing & Logistica:

  1. Consultanta aplicata in crearea de planuri si/sau strategii de vanzari si/sau marketing

  2. Consultanta in dezvoltarea echipelor de vanzari,

  3. Consultanta in organizarea unui departament de vanzari,

  4. Consultanta in organizarea si procedurarea achizitiilor si expeditiei,

  5. Consultanta in organizarea activitatii de export a unei companii,

  6. Consultanta in organizarea functionalitatii unui depozit de produse industriale (structura, aliniamente, rafturi, personal, proceduri). 

 

Pentru o detaliere a serviciului care va intereseaza, va rugam sa ne contactati si, in cel mai scurt timp, va trimitem matricea acestuia.